Առողջություն

Մարմնի տհաճ հոտ. պատճառներն ու ամենաարդյունավետ միջոցները դրանց դեմ պայքարելու համար

Քրտինքն ինքնին հիմնականում առանց հոտի է, իսկ իրական մեղավորները բակտերիաներն ու այլ աղբյուրներից բխող հոտերն են: Ժամանակակից աշխարհում մենք շրջապատված ենք տոքսիններով, որոնք կուտակվում են մեր օրգանիզմում: Եթե ​​լյարդը և աղիքները չեն կարողանում հաղթահարել իրենց աշխատանքը և խցանված են տոքսիններով, ապա դա տհաճ հոտերի պատճառ է դառնում։

Դիտեք նաև՝

Սննդային անհավասարակշռությունը հանգեցնում է փորկապության, ինչպես նաև մագնեզիումի և ցինկի պակասի, որոնք կարող են լինել մարմնի հոտի այլ պատճառներ: Մարմնի քիմիայի պատճառով որոշ մարդիկ, ովքեր մեծ քանակությամբ միս են ուտում, ունեն մարմնի շատ բնորոշ հոտ, որը կարող է շատ տհաճ լինել:

Որոշ մարդիկ չեն կարողանում մարսել խոլինով հարուստ սնունդը (սնուցիչ B վիտամինների ընտանիքում), ինչպիսիք են ձուն, ձուկը, լյարդը և հատիկաընդեղենը: Արդյունքում «ձկան» հոտ է առաջանում։ Ինչպես նաև ուտելիքներն ու խմիչքները, ինչպիսիք են սոխը, սխտորը, կարրին, որոշ կծու կերակուրներ, սուրճն ու ալկոհոլը նույնպես հիմնական պատճառներն են: Տապակած և թխած մթերքները կարող են պարունակել թթու ճարպեր և յուղեր, որոնք հանգեցնում են մարմնի տհաճ հոտի:

Ավելորդ քրտինքի հնարավոր պատճառները կարող են ներառել՝ արյան մեջ շաքարի ցածր մակարդակ, լյարդի հիվանդություն, շաքարախտ, մակաբույծներ, նյութափոխանակության խանգարումներ, դաշտանադադար և հուզական սթրես (զայրույթ, վախ, նյարդայնություն): Թևատակերի տհաճ հոտը վերացնելու համար փորձեք օգտագործել ջրածնի պերօքսիդի մեղմ լուծույթ (3%): Լոգանքից հետո սրբեք մաշկի այդ հատվածը այս միջոցով: Փորձեք հաճախակի այցելել գոլորշու բաղնիք կամ սաունա՝ տոքսինների հեռացումն ուժեղացնելու համար:

  • Գերազանց արդյունք են տալիս ծովի աղով, սոդայով և եղեսպակի թեյով լոգանքները։ Խորհուրդ է տրվում ընդունել շաբաթական 1-2 անգամ։
  • Հագուստ. Բնական գործվածքներից պատրաստված ազատ հագուստը թույլ է տալիս մարմնին շնչել և նվազեցնում է քրտինքը:
  • Սննդակարգի փոփոխությունները նույնպես շատ կարևոր են մարմնի հոտի տարբեր աղբյուրները վերացնելու համար: Որոշ մթերքներ, ինչպիսիք են միսը, սոխը, սխտորը, էկզոտիկ համեմունքները և ըմպելիքները, ինչպիսիք են սուրճը և ալկոհոլը, կարող են հանգեցնել մարմնի հոտի: Փորձեք դրանք հեռացնել Ձեր սննդակարգից գոնե մեկ-երկու շաբաթով և տեսեք, թե արդյոք դա ինչ-որ փոփոխության է հանգեցնում:
  • Ավելորդ քրտնարտադրությունը կարող է ունենալ հիմքում ընկած պատճառներ, ուստի խորհուրդ է տրվում պարզել՝ արդյոք առողջական խնդիրներ կան:
  • Կոֆեինը և դեղամիջոցները ևս կարող են առաջացնել քրտնարտադրություն և մարմնի հոտ: Նվազեցրեք Ձեր կոֆեինի և դեղորայքի ընդունումը և տեսեք, արդյոք կան փոփոխություններ։
  • Ծխելը մարմնի հոտի հիմնական պատճառն է։ Այն ոչ միայն վերադառնում է թոքերի, այլև մաշկի միջոցով։ Եթե ​​Դուք թողնում եք ծխելը, կարող է մի քանի շաբաթ պահանջվել, որպեսզի Ձեր օրգանիզմը ազատվի հոտ առաջացնող նյութերից:

Մարմնի տհաճ հոտը վերացնելու ամենաարդյունավետ միջոցները.

Քլորոֆիլ. Յուրաքանչյուր կերակուրի հետ ընդունված մեկ կամ երկու քլորոֆիլի հաբեր նույնպես կարող են օգնել: Քանի որ քլորոֆիլը շատ լավ դեզոդորանտ է:

Մագնեզիում. Ավելացրե՛ք այս կարևոր հանքանյութով հարուստ մթերքների Ձեր դիետիկ աղբյուրները: Խորհուրդ է տրվում 200-ից 500 մգ մագնեզիում:

Վիտամին A-ն և վիտամին B6-ը մագնեզիումի հետ համատեղ կօգնեն նվազեցնել այն խնդիրները, որոնք կարող են առաջացնել տհաճ հոտ:

Ցինկ. Եթե ​​մարմնի տհաճ հոտ ունեք, փորձեք ցինկի հաբեր ընդունել: Ցինկը, բացի մագնեզիումից, կօգնի հավասարակշռել օրգանիզմի նյութափոխանակությունը և նվազեցնել բերանի տհաճ հոտի պատճառները։ Եվ նաև ցինկը կարող է նվազեցնել թևատակերի և ոտքերի քրտնարտադրությունը:

Խնձորի քացախ. Վերացնում է հոտը, երբ օգտագործվում է դեզոդորանտի փոխարեն, քանի որ այն նվազեցնում է մաշկի pH-ը: Բակտերիաները չեն կարող ապրել ցածր pH տարածքներում:

Սպիտակ քացախը նույնպես օգտակար է: Թրջեք բամբակը և այն դեզոդորանտի փոխարեն քսեք թևատակերին: Քացախի հոտը րոպեների ընթացքում կվերանա։ Արդյունքում ամբողջ օրը պաշտպանված կլինեք տհաճ հոտից։

Սոդա․ Դեզոդորանտի փոխարեն կարելի է օգտագործել խմորի սոդա։ Պարզապես այն քսեք թևատակերի հատվածին և լվացեք 20 րոպե հետո: Արդյունքում այն ​​սպանում է բակտերիաները և օգնում նվազեցնել քրտնարտադրությունը: Եգիպտացորենի օսլան նույնպես կարելի է օգտագործել կամ խառնել սոդայի հետ։

Մաղադանոսը Ինչպես նաև այլ կանաչիները հիանալի ժողովրդական միջոցներ են, որոնք օգնում են չեզոքացնել մարմնի տհաճ հոտը: Հավանաբար քլորոֆիլի հոտազերծող ազդեցության պատճառով: Օգտագործեք դրանք որքան հնարավոր է հաճախ:

Եղեսպակ․ Բուսաբաններն առաջարկում են ամեն օր խմել եղեսպակի թեյ՝ քրտինքի գեղձերի ակտիվությունը նվազեցնելու համար։ Սա հատկապես վերաբերում է նրանց, ովքեր սթրեսի պատճառով շատ են քրտնում։ Օրվա ընթացքում թեյ խմեք փոքր չափաբաժիններով։

Կարդացեք նաեվ

7 մթերք, որոնք իմունային համակարգը բերում են մարտական պատրաստվածության

Gayane Abovyan

Մոշի տերևները 22 անգամ ավելի շատ կալցիում են պարունակում, քան կաթը

Gayane Abovyan

Հնդկաձավար․ Ամենը՝ օգտակար այս մթերքի մասին

Gayane Abovyan

Ֆարինգիտի արդյունավետ բուժում մեր ավանդական տնական դեղամիջոցներով

Gayane Abovyan

Վարունգը ինչպե՞ս է կանխում շաքարը

Gayane Abovyan

Բնական հզոր հակաբիոտիկ, որն օգնում է բուժել միզուղիների վարակները

Gayane Abovyan