Առողջություն

3 բան, որ կօգնեն հանգստություն պահպանել

Երիցուկի թեյ

Ապացուցված է, որ երիցուկը գործում է որպես մեղմ հանգստացնող միջոց և կարող է թեթևացնել մկանների լարվածությունը, մեղմացնել անհանգստությունն ու դյուրագրգռությունը: Մեկ ուսումնասիրության մեջ նրանք, ովքեր ութ շաբաթվա ընթացքում օգտագործել էին երիցուկի թուրմ, ավելի քիչ անհանգստության թեստային միավոր են գրանցել, քան նրանք, ովքեր չէին օգտագործել երիցուկի թուրմ:

Վարսակի փաթիլների մեկ տաք բաժակը հանգստացնում է օրգանիզմը, ոայն ապահովում է տրիպտոֆանի ամուր դոզան ՝ օգնելով մարմնին ուղեղում արտադրել տրամադրության բարձրացման քիմիական սերոտոնինը:

Նարինջ


Նարինջը հարուստ է վիտամին C- ով `մեկ նարինջը պարունակում է մեծ քանակությամբ վիտամին
Թերևս առավել հայտնի է իմունոստիմուլյացնող ուժերով, վիտամին C- ն կարող է օգնել մեղմել սթրեսը

Կարդացեք նաեվ

Թառամած կրկնակզակը վերացնելու 7 միջոց. Արդյունքն ակնհայտ կլինի

Gayane Abovyan

Ինչպե՞ս վերացնել հերպեսը մի քանի ժամում

Gayane Abovyan

«Ամառային» առողջարար խորհուրդներ. պաշտպանվեք շոգից

Gayane Abovyan

Կիտրոնի և սխտորի օգնությամբ մի քանի անգամ լավացրեք տեղողությունը

Gayane Abovyan

Սամիթաջրի այսչափ օգտակար ու բուժիչ հատկությունների մասին քչերը գիտեն

Gayane Abovyan

Նշի յուղ. Լավագույն խնամքը ձեր մաշկի և մազերի համար

Gayane Abovyan