Առողջություն

3 բան, որ կօգնեն հանգստություն պահպանել

Երիցուկի թեյ

Ապացուցված է, որ երիցուկը գործում է որպես մեղմ հանգստացնող միջոց և կարող է թեթևացնել մկանների լարվածությունը, մեղմացնել անհանգստությունն ու դյուրագրգռությունը: Մեկ ուսումնասիրության մեջ նրանք, ովքեր ութ շաբաթվա ընթացքում օգտագործել էին երիցուկի թուրմ, ավելի քիչ անհանգստության թեստային միավոր են գրանցել, քան նրանք, ովքեր չէին օգտագործել երիցուկի թուրմ:

Վարսակի փաթիլների մեկ տաք բաժակը հանգստացնում է օրգանիզմը, ոայն ապահովում է տրիպտոֆանի ամուր դոզան ՝ օգնելով մարմնին ուղեղում արտադրել տրամադրության բարձրացման քիմիական սերոտոնինը:

Նարինջ


Նարինջը հարուստ է վիտամին C- ով `մեկ նարինջը պարունակում է մեծ քանակությամբ վիտամին
Թերևս առավել հայտնի է իմունոստիմուլյացնող ուժերով, վիտամին C- ն կարող է օգնել մեղմել սթրեսը

Կարդացեք նաեվ

Որքա՞ն շոկոլադ կարելի է ուտել ամեն օր

Gayane Abovyan

Սկսեք օրական երկու ձու ուտել, և ահա, թե ինչ փոփոխություններ կկատարվեն ձեր օրգանիզմում

Gayane Abovyan

Տաք ջուր խմելու 12 պատճառ, որոնք դուք հաստատ չգիտեիք. Օրինակ, որ այն կանխում է թեփի առաջացումը

Gayane Abovyan

Գրիպը սպանող միջոց. պարզապես վերցնում ենք կտորը, այն դնում եք աղի լուծույթի մեջ և վերջ

Gayane Abovyan

Ժողովրդական բժիշկ #21 Ինչպե՞ս մաքրել լյարդը

Gayane Abovyan

Պատրաստում ենք գերարագ նիհարեցնող ըմպելիք՝ ընդամենը չորս բաղադրիչից

Gayane Abovyan