Առողջություն

3 բան, որ կօգնեն հանգստություն պահպանել

Երիցուկի թեյ

Ապացուցված է, որ երիցուկը գործում է որպես մեղմ հանգստացնող միջոց և կարող է թեթևացնել մկանների լարվածությունը, մեղմացնել անհանգստությունն ու դյուրագրգռությունը: Մեկ ուսումնասիրության մեջ նրանք, ովքեր ութ շաբաթվա ընթացքում օգտագործել էին երիցուկի թուրմ, ավելի քիչ անհանգստության թեստային միավոր են գրանցել, քան նրանք, ովքեր չէին օգտագործել երիցուկի թուրմ:

Վարսակի փաթիլների մեկ տաք բաժակը հանգստացնում է օրգանիզմը, ոայն ապահովում է տրիպտոֆանի ամուր դոզան ՝ օգնելով մարմնին ուղեղում արտադրել տրամադրության բարձրացման քիմիական սերոտոնինը:

Նարինջ


Նարինջը հարուստ է վիտամին C- ով `մեկ նարինջը պարունակում է մեծ քանակությամբ վիտամին
Թերևս առավել հայտնի է իմունոստիմուլյացնող ուժերով, վիտամին C- ն կարող է օգնել մեղմել սթրեսը

Կարդացեք նաեվ

Տատիկս պատմել է, թե ինչի համար է գիշերը բարձի տակ սխտոր դնում․․․ սա ուղղակի հանճարեղ է․․․

Gayane Abovyan

5 բնական միջոց՝ ստամոքսի այրոցի, գաստրիտի և խոցերի բուժման համար

Gayane Abovyan

ԻՆՉ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆ Է ԹՈՂՈՒՄ ԱՂԻ ՉԱՓԻՑ ԱՎԵԼԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ԻՄՈՒՆԻՏԵՏԻ ՎՐԱ

Gayane Abovyan

Կարտոֆիլի Կեղևը Կլուծի Կանանց Մոտ Տարածված Այս Մեծ Խնդիրը

Gayane Abovyan

Տիպ 2 շաքարային #դիաբետ /դիաբետի դպրոցի կարևորություն/ – #Առողջնախագիծ

Gayane Abovyan

Թմրում են ձեռքե՞րը, պետք է պարտադիր կարդաք ՍԱ

Gayane Abovyan