Առողջություն

Դափնու տերևները բարձր ճնշման և հոդացավերի դեմ հրաշք միջոց․ Ահա, թե ինչպես պետք է կիրառել

Ո՞վ չի սիրում ավելացնել անուշաբույր դափնու տերևներ, երբ պատրաստում ենք արգանակներ, ապուրներ և խինկալի: Դափնու տերևները մերձարևադարձային ծառերից են՝ բնիկ անդրկովկասից։ Այն մի ժամանակ հա-մարվում էր սուրբ ծառ և հաղթողների գլուխները զարդարում էին դրա տերևների ծաղկեպսակներով: Բայց ոչ բոլորը գիտեն դափնու տերևի օգուտակար հատկությունների մասին։

Այն հարուստ է վիտամիններով և հանքանյութերով: Ես ուզում եմ Ձեզ հետ կիսել իմ բաղադրատոմսերով: Վան-նաներ դափնու տերևներով՝ բարձր ճնշման համար․ Շատ օգտակար է դափնու տերևներով վաննաները: Եռա-ցող ջրի մեջ լցրեք  7-9 տերև,  թողեք թրմվի 15 րոպե:  Այնուհետև լցրեք տաք ջրով լցրած տաշտի մեջ (որը չի բարձրացնի Ձեր ճնշումը ՝ աստիճանաբար ավելացնելով տաք ջուրը, որպեսզի այն չսառչի) թողեք ոտքերը մնան ջրի մեջ 30 րոպե, որից հետո հագեք բամբակյա գուլպաներ:

Արյան բարձր ճնշում ունեցողները նույնիսկ կարող են ոտքերը պահել դափնու տերևներով պատրաստված տաք լուծույթի մեջ:Լուծույթհոդերի ցավից և արյան մեջ շաքարի բարձր մակարդակից ազատվելու համար․ Հաջորդ բաղադրատոմսը օգնում է իջեցնել արյան մեջ շաքարի մակարդակը, ինչպես նաև օգնում է թեթևացնել հոդերի ցավը:

Տերմոսի մեջ դրեք դափնու 12 տերև և լցրեք 4 բաժակ եռացրած ջուր: 3-4 ժամ հետո արգանակը պատրաստ կլինի։ Այն կարելի է օգտագործել բաժակի 1/3 մասով օրական երեք անգամ ՝ ուտելուց 30 րոպե առաջ: Բայց ես ուզում եմ նախազգուշացնել, որ այս միջոցը չօգտագործեն ստամոքսի խնդիրներ և ստամոքս-աղիքային տրակ-տի այլ հիվանդություններ ունեցողները։

Կարդացեք նաեվ

Ուղղակի կեր մի կտոր խուրմա և տես, թե ինչ կկատարվի օրգանիզմիդ հետ

Gayane Abovyan

Կանաչ լոբին ունի մի շարք օգտակար հատկություններ այն համարվում է հզոր դեղամիջոց

Gayane Abovyan

Անհավատալի փաստեր կակաոյի մասին:Սա է պատճառը,որ անհրաժեշտ է խմել կակաո, հատկապես,եթե դուք ավելի քան 40 տարեկան եք:

Gayane Abovyan

Ժողովրդական այս մեթոդներն Ձեզ կօգնեն պայքարել ձեռքերի և ոտքերի թմրածության դեմ

Gayane Abovyan

Ամենահեշտ միջոցը արյան շաքարի և խոլեստերինի մակարդակը նվազեցնելու համար․ ձեզ հարկավոր է ընդամենը մեկ բաղադրիչ

Gayane Abovyan

Մենք գիտենք, թե ինչպես լիարժեք մարզել մարմինն առանց որևէ գումար ծախսելու և տրամադրելով օրական ընդամենը 15-20 րոպե

Gayane Abovyan