Խոհանոց

5 ճաշի գդալ. կերակրի այս քանակը կօգնի 7 օրում 8 կգ նիհարել

Դիետան իր դրական արդյունքը կտա, եթե՝ Մեկ չափաբաժինն իրենից ներկայացնի 100-200 գրամ ուտելիք, կամ 5 ճաշի գդալ:

Ոչ մի առանձնահատուկ սահմանափակում գոյություն չունի, բայց լավ կլինի հրաժարվել թխվածքներից, շոկոլադից և քաղցր գազավորված ըմպելիքներից:

Սուրճն ու թեյը՝ առանց շաքարի: Անհրաժեշտ է կերակուրն ընդունել 3 ժամ ընդմիջումով: Ուտելիքն անմիջապես ընդունելուց հետո հեղուկ խմելը չի խրախուսվում, քանի որ մեծացնում է ստամոքսի ծավալը:

7.00 5 գդալ հացահատկեղեն, 30 րոպեից՝ սուրճ կամ թեյ առանց շաքարի:

10.00 ցանկացած մրգեր, մրգային աղցան, մրգերով մածուն:

13.00 5 գդալ հնդկաձավար (կարտոֆիլային պյուրե, բրինձ, բանջարեղեն, ոլոռից շիլա): Սպիտակուցային ճաշ՝ 200 գրամ ձուկ կամ 200 գրամ միս:

16.00 200 գրամ կեֆիր կամ մածուն, կամ վարունգը լոլիկի հետ: Այս ամենը կարելի է համտեսել մի քանի ընկույզի կամ չրեղենի հետ:

19.00 5 գդալ հնդկաձավար. 200 գրամ ձուկ և մեկ բաժակ կեֆիր կամ մածուն:

Այս ռեժիմը թույլ կտա կարճ ժամկետում՝ 7 օրում նիհարել 8 կիլոգրամով:

Կարդացեք նաեվ

Այսքան համեղ ու այսքան հեշտ պատրաստվող կարտոֆիլ դու դեռ չես կերել

Gayane Abovyan

Գառնու գաթա․ սիրելի, ծանոթ գաթայի բաղադրատոմսը՝ բոլոր մանրամասներով

Gayane Abovyan

Շատ համեղ բաղադրատոմս է, անպայման փորձել է պետք

Gayane Abovyan

Կարմիր Սոխի Մարինադ

Gayane Abovyan

Կեռասի չիր Արուսյակից. տեխնիկա, մանրամասներ

Gayane Abovyan

Տնական բուժենինա՝ ամբողջ ընտանիքի համար. շատ համեղ միս՝ առանց յուրահատուկ ջանքերի

Gayane Abovyan