Առողջություն

Ինչպես պետք է սնվել, որպեսզի 40-ում լավ կեցվածք ունենաք

Սկսենք նրանից, որ հարկավոր է լրջորեն սահմանափակել քաղցրավենիքի, շաքարավազի վրա հիմնված մթերքները: Իհարկե, քաղցրավենիքից հրաժարվելը շատ դժվար է, հատկապես անմիջապես: Հետեւաբար, դուք կարող եք ուտել մի քիչ քաղցրավենիք, բայց առավոտյան: Գիշերային ժամերին քաղցրավենիք չես կարող ուտել:

Ձեր սննդակարգում պետք է լինեն բանջարեղեն և մրգեր: Դա շատ կարեւոր է. Թարմ մրգերն ու բանջարեղենը մի քանի անգամ նվազեցնում են սրտանոթային հիվանդությունների ռիսկը:

Կաթնամթերքը և ֆերմենտացված կաթնամթերքը ոչ միայն կբարելավեն աղիքային միկրոֆլորան, այլև կդառնան կալցիումի, կենդանական սպիտակուցների և վիտամինների գերազանց աղբյուր:

Ավելի քիչ աղ օգտագործեք: Բժիշկները ասում են, որ աղը, ընդհանուր առմամբ, պետք է լինի ձեր սեղանի վրա նվազագույն քանակությամբ:

Ուշադրություն դարձրեք խմելու ռեժիմին: Մի օրում պետք է առնվազն մեկուկես լիտր ջուր խմել:

Կարդացեք նաեվ

Ցավ կրծքավանդակում։ Տարբերակիչ ախտորոշում։ Բուժական մոտեցում։

Gayane Abovyan

Նիհարում և օրգանիզմը մաքրում ենք այս 3 բաղադրիչների օգնությամբ

Gayane Abovyan

Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Gayane Abovyan

COVID-19-ով երեխաների մոտ շնչառականի փոխարեն կարող են հայտնվել նյարդաբանական ախտանիշներ

Gayane Abovyan

Ամենաարժեքավոր միրգը. Դուրս է բերում անգամ ճիճուներին. օգտակար հատկություններ, որոնց մասին չգիտեք

Gayane Abovyan

Հիշողությունը և ուղեղի աշխատանքը զարգացնելու, ամրապնդելու խորհուրդներ

Gayane Abovyan