Առողջություն

Եթե ուզում եք ապրել առանց խոլեստերինի և չունենալ սրտանոթային խնդրիներ, ուղղակի ավելացրեք սա Ձեր սննդակարգին…

Ավելացնել սննդակարգին:

Մենք ընկույզի սպառումը կապում ենք մարդկանց մտավոր ունակությունների բարելավման կամ սրտանոթային առողջության պահպանման հետ: Այնուամենայնիվ, ընկույզը ձեռնտու է նաև ստամոքսին: Այստեղ մենք ավելի շատ կխոսենք այս մասին:

Ընկույզը հարուստ է բարձրորակ սպիտակուցներով, հակաօքսիդանտներով, ածխաջրերով, օմեգա -3-ով, վիտամին E- ով և մի շարք հանքանյութերով: Նրանց կանոնավոր սպառումը օգնում է օպտիմալացնել աղիքային տարանցումը, քանի որ դրանք պարունակում են մանրաթել:

Ընկույզի առավելությունները ստամոքսի համար

Մի քանի ուսումնասիրություններ պարզել են այս սննդի առավելությունները սրտանոթային խնդիրների համար:

Իրականում փորձագետները խորհուրդ են տալիս օրական մի քանի ընկույզ ուտել:

Ընկույզում պարունակվող օմեգա 3-ը շատ լավ է մարմնի համար: Այս բաղադրությունը բարենպաստ է առողջության համար մի քանի տեսանկյունից: Օգնում է օպտիմալացնել արյան շրջանառությունը, բարձրացնում է սերոտոնինի մակարդակը և նպաստում հագեցվածությանը: Սա նշանակում է, որ մեզ լիարժեք ուտելու կարիք չկա:

Բացի այդ,  ընկույզ ուտելը խորհուրդ է տրվում այն ​​մարդկանց, որոնց աշխատանքային օրը ավելի քան 6 ժամ է: Ամենօրյա ընդունումը մեծացնում է սերոտոնինի մակարդակը: Դեպրեսիա ունեցող մարդիկ իրենց ուղեղում սերոտոնինի մակարդակ չունեն: Հետևաբար ընկույզ ուտելը օգնում է պայքարել դեպրեսիայի դեմ:

Omega-3- ը, որը ընկույզի մեջ է, խթանում է արյան շրջանառությունը: Հետևաբար, այն ի վիճակի է կանխել սրտանոթային հիվանդությունները:

Դիաբետիկների համար նույնպես կարևոր է ընկույզ ուտել: Դա պայմանավորված է նրանով, որ նման սննդակարգը կարգավորում է արյան շաքարը: Ըստ մասնագետների, ընկույզը պարունակում է հակաքաղցկեղային հատկություններ: Հետևաբար, դրանց սպառումը կօգնի կանխել և պայքարել կրծքագեղձի և շագանակագեղձի քաղցկեղի դեմ:

Դիետայի մեջ ընկույզների ներառումը

Մարդկանց համար, ովքեր ցանկանում են նիհարել, ընկույզը իդեալական է, եթե դրանք ներառված են չափավորության մեջ սննդակարգում: Մյուս կողմից, նրանք, ովքեր ցանկանում են առողջ քաշ պահպանել, իրենց սննդակարգում կարող են ներառել նաև ընկույզ: Մինչև 30 գրամ ընկույզ ուտելը իդեալական է: Հիշեք, որ ավելցուկը վնասակար է:

Չնայած այս սնունդը կօգնի այրել կալորիաները, մենք չպետք է մոռանանք, որ այս սնունդը հարուստ է ճարպաթթուներով:

Կարդացեք նաեվ

Գիտականորեն ապացուցվել է․ Ուռուցքային հիվանդությունների դեպքում ՍԱ 10000 անգամ ավելի հզոր է քան քիմիաթերապիան

Gayane Abovyan

Սպիտա՞կ, թ՞ե շագանակագույն հավկիթներ. Ո՞րն է ավելի օգտակար. Վերջապես այդ հարցի պատասխանը…

Gayane Abovyan

Կիտրոնի կեղևը կօգնի ազատվել քրոնիկ հոդացավերից

Gayane Abovyan

Եթե ես իմանայի, որ այս հասարակ միջոցի շնորհիվ կարելի է վերջնականապես ազատվել պարանոցի աղային կուտակումներից, ապա ժամանակ չէի կորցնի անիմաստ բաների վրա

Gayane Abovyan

Այս հրաշք միջոցի 4 ճաշի գդալը կօգնի վերացնել զարկերակների խցանումը և բարձր ճնշումը

Gayane Abovyan

Թարխունի օգտակար և անչափ կարևոր հատկությունները

Gayane Abovyan