Հասարակություն

10 բան, որ ես արեցի՝ 60 կիլոգրամ ավելորդ քաշից ազատվելու համար

Պարզապես ունեցեք մեծ կամքի ուժ և հաջողությունը երաշխավորված է: Բոլոր նրանց համար, ովքեր ունեն ճարպակալման խնդիր և երազում են այն հաղթահարելու մասին, սա կարող է ոգեշնչող օրինակ լինել: Այս կինը 2 տարվա ընթացքում կարողացել է նիհարել 60 կիլոգրամ: 

Կարին ամբողջ կյանքում ունեցել է ավելորդ քաշ, սակայն երբ այն հասել է 120 կիլոգրամի, կինը որոշել է, որ պետք է ինչ-որ փոխել:

Ահա Կարիի թոփ 10 խորհուրդները՝ ավելորդ քաշից ազատվելու և ցանկալի քաշը պահպանելու համար:

Ամեն օր նախաճաշեք

Նախաճաշն օրվա ընթացքում ամենակարևոր սունդի ընդունումն է: Անկախ նրանից, ունեք քաղցի զգացում թե ոչ, նախաճաշը բաց մի թողեք: Կարևոր է ընտրել առողջ և հավասարակշռված սննդամթերք. ձու, ամբողջական ցորենով հաց, միրգ և այլ բնական մթերք:

Սննդակարգից բացառեք վերամշակված սնունդը

Ցավոք, այսօր դժվար է գտնել մթերք, որը վերամշակված չէ և լցված չէ քիմիական նյութերով և հավելումներով:

Հեռու մնացեք այս 5 կետերից.

  • կոլա
  • շաքարավազ
  • «դիետիկ» մթերք, որոնք չափազանց շատ մշակված են և լի են հավելումներով, պարունակում են մեծ քանակությամբ նատրիում
  • «յուղազրկված» մթերք, հիմնականում պարունակում են շատ շաքարավազ
  • «առանց շաքարավազի» սննդամթերք, փաստացի նշանակում է, որ այն պարունակում է շաքարի փոխարինիչ, որը կարող է ավելի վտանգավոր լինել օրգանիզմի համար, քան սովորական շաքարավազը:

Օգտագործեք առանց պիտակների բնական մթերք

Առանց պիտակների մթերքները սովորաբար ավելի առողջարար են և օգտակար:

Շատ ջուր խմեք

Պարտադիր ջուր խմեք արթնանալուց անմիջապես հետո և ուտելուց 15-20 րոպե առաջ, մի մոռացեք նաև օրվա ընթացքում խմելու մասին: Ջուրը մարմնի համար կարևորագույն հեղուկն է:

Պահպանեք հավասարակշռված դիետա

Առողջ, հավասարակշռված դիետան, որը հիմնված է թարմ մրգերի և բանջարեղենի, բնական մթերքի, մսի և սպիտակուցների վրա կարևոր նշանակություն ունի առողջ քաշի պահպանման համար: Սակայն մի մոռացեք ուշադրություն դարձնել ձեր բաժնի չափին, քանի որ նույնիսկ առողջ մթերքի օգտագործվող քանակությունը չարաշահելու դեպքում կարող եք ավելորդ քաշ հավաքել:

Հետևեք առողջության վերաբերյալ նորություններին

Պարբերաբար համացանցում հայտնվում են նոր հետազոտությունների արդյունքներ և նոր բաղադրատոմսեր: Հետևեք այդ նորություններին:

Եղեք դրական տրամադրված

Քաշը կորցնելու ընթացքում դրական տրամադրության պահպանումը չափազանց կարևոր է, քանի որ, որպես կանոն, ժամանակ է պահանջվում՝ ակնհայտ տարբերություն նկատելու համար:

Մարզվեք կանոնավոր կերպով՝ առմվազն շաբաթական 5 անգամ

Կանոնավոր ֆիզիկական վարժությունները կարևոր նշանակություն ունեն քաշ կորցնելու հարցում: Մարզվեք օրական 30 րոպե՝ շաբաթական 5 կամ 6 անգամ:

Լիարժեք քուն

Լիարժեք քունը շատ կարոևր է քաշը պահպանելու համար, քանի որ քնի պակասի դեպքում օրգանիզմը ավելի շատ սնունդ է պահանջում՝ անհրաժեշտ էներգիայով  ապահովելու համար:

Կարդացեք նաեվ

Շտապ՝ Ով է իրականում Դաֆիվանքի քահանան. Կաթողիկոսի և քահանաների մութ էջերը

Gayane Abovyan

Բացահայտվեց Թե ինչու են Նախկինները Սարասափում Ընտրություններից

Gayane Abovyan

Ադրբեջանը միջնորդություն է ուղարկել Ռուսաստանին լրագրող Սեմյոն Պեգովի գործով

Gayane Abovyan

Երբ կարելի է խանութ այցելել. Պարետը նոր որոշում է ստորագրել

Gayane Abovyan

Հայաստանում կորոնավիրուսից 14 պացիենտ է մահացել

Gayane Abovyan

Ունենք կորոնավիրուսային հիվանդությամբ հաստատված 160 նոր դեպք և 541 առողջացած

Gayane Abovyan