Հասարակություն

Չի՞ ստացվում քնել այս շոգ եղանակին, 11 խորհուրդ այս շոգին քնելու համար

Քնելուց առաջ, անկողնային հագուստը փաթեթավորեք տոպրակի մեջ և մի քանի րոպե դրեք սառնարանում, կարող եք Նաև սառեցնել ձեր բարձը:

Լրացրեք սառցարանի պահոցը սառցե ջրով և կիրառեք այն ձեր ծնկների, կոճերի, դաստակների, պարանոցի և արմունկների տակ:

Ձեռք բերեք ալոե վերա գել և պահեք այն սառնարանում, և քնելուց առաջ ձեր մաշկը խոնավացրեք:

Թարմացնելու համար ջուրը ցողեք ձեր դեմքին, պարանոցին և ծնկների տակ:

Ընտրեք բարակ բամբակյա պիժամա, որոնք շնչում են:

Փորձեք ավելի քիչ սպիտակուց ուտել `դա արագացնում է նյութափոխանակությունը և բարձրացնում մարմնի ջերմաստիճանը:

Ընթրիքի համար (քնելուց առնվազն երեք ժամ առաջ), դուք կարող եք ուտել կծու կերակուր `դա մեծացնում է քրտինքը, և դա սառեցնում է մարմինը:

Վարժություններ անցկացրեք առավոտյան և երեկոյան:

Երեկոյան սառը, բայց ոչ շատ ցուրտ ցնցուղ ընդունեք: Եթե ​​ջուրը շատ ցուրտ է, մարմինը կարձագանքի ջերմաստիճանի հանկարծակի փոփոխություններին և կպահպանի տաքությունը:

Անիմաստ է պատուհանները բաց պահել — տունը զով պահելու համար ավելի լավ է փակել պատուհանները:

Քնելուց առաջ ննջասենյակում անջատեք բոլոր էլեկտրական սարքերը — վարդակից ջերմություն է գալիս:

Կարդացեք նաեվ

Անչափահաս աղջկա կուրացումը գարդասիլի պատվաստման հետ կապ չունի. պարզաբանում

Gayane Abovyan

Հայաստանում գրանցվել է կորոնավիրուսով վարակման 354 դեպք, 631 պացիենտ առողջացել է

Gayane Abovyan

Ե՞րբ է իշխանությունը դադարելու ստել, ժողովուրդը մեղք է, մի ստեք. Անի Սամսոնյանը՝ Փաշինյանին

Gayane Abovyan

Ժողովրդի հասցեին ամենավերջին բառերն եք ասում․ հիմա դուք ո՞ւմ դեմ եք․ կառավարությա՞ն, թե՞ ժողովրդի. Նիկոլ Փաշինյանը՝ Իվետա Տոնոյանին

Gayane Abovyan

Վшնեցյшնը քրեական հեղինшկութուններից 2մլն դոլար է վերցրել՝ խոստանալով վերջիններիս լավ է նայել

Gayane Abovyan

Ռուսաստանում COVID-19-ի երրորդ ալիքը կտրուկ տարածվում է

Gayane Abovyan