Հասարակություն

Չի՞ ստացվում քնել այս շոգ եղանակին, 11 խորհուրդ այս շոգին քնելու համար

Քնելուց առաջ, անկողնային հագուստը փաթեթավորեք տոպրակի մեջ և մի քանի րոպե դրեք սառնարանում, կարող եք Նաև սառեցնել ձեր բարձը:

Լրացրեք սառցարանի պահոցը սառցե ջրով և կիրառեք այն ձեր ծնկների, կոճերի, դաստակների, պարանոցի և արմունկների տակ:

Ձեռք բերեք ալոե վերա գել և պահեք այն սառնարանում, և քնելուց առաջ ձեր մաշկը խոնավացրեք:

Թարմացնելու համար ջուրը ցողեք ձեր դեմքին, պարանոցին և ծնկների տակ:

Ընտրեք բարակ բամբակյա պիժամա, որոնք շնչում են:

Փորձեք ավելի քիչ սպիտակուց ուտել `դա արագացնում է նյութափոխանակությունը և բարձրացնում մարմնի ջերմաստիճանը:

Ընթրիքի համար (քնելուց առնվազն երեք ժամ առաջ), դուք կարող եք ուտել կծու կերակուր `դա մեծացնում է քրտինքը, և դա սառեցնում է մարմինը:

Վարժություններ անցկացրեք առավոտյան և երեկոյան:

Երեկոյան սառը, բայց ոչ շատ ցուրտ ցնցուղ ընդունեք: Եթե ​​ջուրը շատ ցուրտ է, մարմինը կարձագանքի ջերմաստիճանի հանկարծակի փոփոխություններին և կպահպանի տաքությունը:

Անիմաստ է պատուհանները բաց պահել — տունը զով պահելու համար ավելի լավ է փակել պատուհանները:

Քնելուց առաջ ննջասենյակում անջատեք բոլոր էլեկտրական սարքերը — վարդակից ջերմություն է գալիս:

Կարդացեք նաեվ

Քիմի զանգը Ծառուկյանի Գեվորգին ցնցել է մամուլը հայեր․ Տեսեք թե նա ինչ ասաց

Gayane Abovyan

ՀՀ-ում գրանցվել է կորոնավիրուսով վարակման 38 նոր դեպք, 6 մահ

Gayane Abovyan

Դժբախտաբար, ծանր վիրավորումներից՝ մինչև ԲԿ հասնելը, վիրավորները մահանում են․ Արսեն Թորոսյան

Gayane Abovyan

Լուկաշենկոն հայտնվել է նույն Քոչարյանի ու Սարգսյանի կարգավիճակում

Gayane Abovyan

Ոչնչացվեց ադրբեջանցի գնդապետ Աբդուրահմանով Աֆղանը

Gayane Abovyan

Դպրոցների բացվելուց հետո կորոնավիրուսի թվերի աճ ենք ունենալու․ Փաշինյանը մանրամասնում է

Gayane Abovyan