Առողջություն

Ազատվեք հաստ որովայնից այս չտեսնված միջոցի օգնությամբ. Ունեցեք անթերի կազմվածք՝ ամռանն ընդառաջ

Այս բաղադրատոմսի մեջ մտնող բաղադրիչները նաև շատ օգտակար են տեսողության, լսողության և հիշողության համար։

Բաղադրատոմսի հիմնական բաղադրիչը համարվում է ծովաբողկը, որը հարուստ է վիտամին C-ով, կալիումով, վիտամիններ B1 և B6-ով, երկաթով, վիտամին B2-ով, մագնեզիումով և ֆոսֆորով։

Ծովաբողկը արագացնում է նյութափոխանակությունը, նվազեցնում հոգնածությունը և խթանում է ստամոքսում լավ բակտերիաների զարգացմանը։

Բաղադրիչներ՝

  • 125 գրամ թարմ ծովաբողկ,
  • 4 կիտրոն,3 ճաշի գդալ մեղր,
  • 2 թեյի գդալ դարչին,
  • 2 սմ․ կոճապղպեղի արմատ։

Պատրաստման եղանակը և կիրառումը։

  1. Խառնեք ծովաբողկը և կոճապղպեղը բլենդերի մեջ։
  2. Ավելացրեք կիտրոնի հյութ և խառնեք այն բլենդերում 3 րոպե։
  3. Ավելացրեք մեղր և դարչին ու շարունակեք խառնել, մինչև չստանաք միատարր զանգված։ Պահպանեք այն ապա տարայում։
  4. Ընդունեք 1 ճաշի գդալ օրվա մեջ 2 անգամ ուտելուց առաջ կամ մարզումներից առաջ։ Օգտագործեք այն 3 շաբաթվա ընթացքում և տվեք մի քանի օր դադար։

Զգուշացում. Ցանկացած առողջական խնդրի դեպքում դիմեք բժշկի, մի զբաղվեք ինքնաբուժությամբ: Ժողովրդական միջոցներ կիրառելուց առաջ խորհրդակցեք մասնագետի հետ, այլապես կարող եք վնասել ձեր առողջությունը:

Կարդացեք նաեվ

Սա խմում ենք ամեն օր, այն քայքայում է մեր օրգանիզմը…

Gayane Abovyan

Խնձորի քացախի հիանալի բուժիչ հատկությունները. ինչպես քացախով մաքրել օրգանիզմը թույներից

Gayane Abovyan

Անանուխի օգտագործման 15 անսովոր եղանակ

Gayane Abovyan

Հզոր ըմպելիք` ոսկորների, հոդերի և ծնկների ցավից ազատվելու համար

Gayane Abovyan

Մենք գիտենք, թե ինչպես լիարժեք մարզել մարմինն առանց որևէ գումար ծախսելու և տրամադրելով օրական ընդամենը 15-20 րոպե

Gayane Abovyan

Բանջարեղեն, որը համարվում է ամենաօգտակարներից մեկը

Gayane Abovyan