Առողջություն

Չե՞ք կարողանում քնել, մկանային ջղաձգումներ ունեք, մշտապես ենթարկվում եք սթրեսների, պատճառը մագնիումի պակասն է. ահա, թե ինչ է պետք անել

Չե՞ք կարողանում  քնել,  մկանային ջղաձգումներ ունեք,  կամ մշտապես ենթարկվում եք սթրեսների, անկախ այն բանից, դուք պայքարում եք թե ոչ, մագնիումը  պայքարում է  այդ խնդիրների դեմ:

Մագնիումը համարվում  առողջության  և ճիշտ  կենսաբանական գործառույթների  բանալին:

Դիտեք նաև՝

Մագնիումը օրգանիզմում ապահովում է

  • Ոսկորների և ատամների ճիշտ ձևավորումը.
  • Արյան մեջ շաքարի մակարդակի կարգավորումը
  • Արյունատար անոթների ռելաքսացիան
  • Մկանների և նյարդերի գործառույթը
  • Մագնիումի բացակայությունը կարող է լուրջ  հիվանդությունների պատճառ դառնալ, ինչպիսիք են  տագնապ, դեպքրեսիա, գլխացավեր, միգրեն, սիրտ-անոթային հիվանդություններ, երբեմն մահվան ելքով:Մագնիումի անբավարարության նշաններից են մկանային սպազմերը, թուլությունը, փսխումը ախորժակի կորուստը:
  • Մագնիումով  հարուստ են  կակաոն, ավոկադոն, մրգերը և հատապտուղները, ընկույզներն ու սերմերը,  մաղադանոսը,  մանանեխի սերմերը, յուղալի ձկնատեսակները, բրոկոլին, սպանախը,  բրյուսելյան կաղամբը, հազարը, ձմերուկը ,թուզը, լոբին:Մագնիումով հարուստ են հիմնականում  մուգ կանաչ  թերթավոր բանջարեղենները:

Կարդացեք նաեվ

Իմանալով այս մասին՝ դուք այլևս դեն չեք նետի կարտոֆիլի կեղևները․ ահա թե ինչու

Gayane Abovyan

Թարխունի օգտակար և անչափ կարևոր հատկությունները

Gayane Abovyan

Միֆեր և իրականություն մածունի մասին

Gayane Abovyan

Ննջասենյակում անպայման կիտրոն և աղ դրեք․ ահա թե ինչու․․․

Gayane Abovyan

Այս միջոցը հին ժամանակներից հայտնի է, ինչպես լավագույն նիհարեցնող միջոց կանանց համար

Gayane Abovyan

Կիտրոնը ճզմեք և ավելացրեք մեկ ճաշի գդալ ձիթապտղի յուղ և ինձ կհիշեք Ձեր ամբողջ կյանքի ընթացքում

Gayane Abovyan