Առողջություն

Սա պետք է իմանա յուրաքանչյուրը. ահա, թե որ բանանն է ավելի օգտակար և ինչու

Բանանի օգտակարության մասին շատ երկար կարելի է խոսել։ Այսօր, հիմնվելով գիտական հետազոտությունների վրա, կպատասխանենք բոլորին շատ հուզող հարցին՝ արդյո՞ք կարելի է շատ հասած բանաններն ուտել։ Գիտնականները պնդում են, որ սևացած բանաններն այլ կերպ են ազդում օրգանիզմի վրա։ Խակ բանաններում առկա է չլուծվող օսլան։

Դիտեք նաև՝

Այն չի մարսվում փոքր աղիքում և գազեր է առաջացնում։ Հասուն պտուղներում օսլայի մեծ մասը վերածվում է շաքարի, այդ պատճառով էլ հասուն բանանները ոչ միայն ավելի քաղցր են, այլև ավելի լավ են մարսվում և ավելի օգտակար են մարսողության համար։

Հասուն բանաններում ավելի շատ օգտակար նյութեր կան, իսկ ամենակարևորը՝ որքան մուգ է բանանը, այնքան շատ է նրա մեջ արտաբջջային սպիտակուցը (ուռուցքի նեկրոզի գործոնը)։

Հաջորդ անգամ խանութում բանան ընտրելիս անպայման հիշեք այս մասին։

Կարդացեք նաեվ

10 վտանգավոր ախտանշան, որոնք զգուշացնում են լուրջ հիվանդության մասին

Gayane Abovyan

Դեղահաբերի փոխարեն օգտագործվող ամենաարդյունավետ ջերմիջեցնող բույսերը

Gayane Abovyan

Ընդամենը մի կիվի կերեք և տեսեք, թե ինչ կկատարվի ձեր օրգանիզմի հետ

Gayane Abovyan

Շաքարի մակարդակը իջավ 2 շաբաթում․ Բժիշկս ապշած էր, երբ տեսավ անալիզի արդյունքները

Gayane Abovyan

Թմրում են ձեռքե՞րը, պետք է պարտադիր կարդաք ՍԱ

Gayane Abovyan

Կիսվում եմ այս ըմպելիքի բաղադրատոմսով, որի շնորհիվ ես ազատվեցի 12 կգ ավելորդ քաշից, հոդացավերից և այժմ հիանալի ինքնազգացողություն ունեմ

Gayane Abovyan