Առողջություն

Ինչպես լրացնել D վիտամինի պակասը օրգանիզմում

Ինչպես լրացնել D վիտամինի պակասը օրգանիզմում։Վիտամին D- ի անբավարարությունը հայտնաբերվում է միայն արյան ստուգմամբ Հատուկ հավելումներ ընդունելուց առաջ խորհուրդ է տրվում խորհրդակցել մասնագետի հետ այցելելով բժշկական հաստատություն։

Դիտեք նաև՝

Այն ինչ դուք կարող եք անել առանց մասնագետի դա վիտամինով սննդի սպառումն է:Դրանք ներառում են ծովատառեխ սկումբրիա վարդագույն սաղմոն թունա, ձվի դեղնուց սաղմոն կարմիր և սև խավիար ֆետա պանիր,այծի կաթ,թթվասեր սերուցք,յուղ,շիլա նարնջի հյութ,ծովախեցգետին և այլն:

Մի մոռացեք ամեն օր արևից ստանալ վիտամին D:Դրա համար ամեն օր արևի տակ առնվազն 15-20 րոպե մնալը բավական է:Սա հատկապես վերաբերում է երեխաներին, քանի որ շատ մայրեր ձմռան ժամանակահատվածում կտրուկ սահմանափակում են իրենց երեխային զբոսանքի տանելը վախենալով որ նա կհիվանդանա,բայց արևի տակ զբոսնելն իրականում օգտակար է:

Կարդացեք նաեվ

ԹԹՈՒ (մարինացված սնունդ)․ Լավագույն բաղադրատոմսերը, առողջական օգուտները

Gayane Abovyan

Մաղադանոսի արմատը մոլորակի օգտակար արդյունավետ բույսն է,բուժում է ամենաբարդ հիվանդությունները

Gayane Abovyan

Հանրահայտ դեղաբույսերի առողջական կիրառումներն ու բնութագրերը՝ մեկ տեղում

Gayane Abovyan

Բանանի վրայի սպիտակ «թելերի» օգտակարությունը. ահա թե ինչ պետք է իմանաք դրանց մասին

Gayane Abovyan

Ցավ կրծքավանդակում։ Տարբերակիչ ախտորոշում։ Բուժական մոտեցում։

Gayane Abovyan

Հրաշագործ ուրցի օգտակար հատկությունները

Gayane Abovyan